10 lutego 2012

Sokół N97 Made in Poland - Fundacji G.Gerlach

Miałem przyjemność posiadać przez kilkanaście dni wyjątkowy zegarek jakim jest Sokół N97 wyprodukowany przez Fundację Rozwoju Polskiej Myśli Technicznej i Mechaniki Precyzyjnej im. Gustawa Gerlacha.
Zegarek upamiętnia okręt podwodny z czasów II wojny światowej o tej samej nazwie. Zegarek wyjątkowy bo projektowany i składany w Polsce, wszystkich zaciekawionych odsyłam na stronę fundacji gdzie ten zegarek można kupić za naprawdę rozsądne pieniądze http://gerlach.org.pl/


Zegarek sprzedawany w gustownym drewnianym pudełku. Limitacja do 300 szt, mój miał nr 16. Oparty na najlepszym chyba obecnie mechanizmie na rynku tj. automatycznym Seagullu ST25. Mechanizm zaprojektowany i produkowany przez największego obecnie producenta mechanizmów automatycznych - firmę Sea-Gull.
WR200, stopsekunda, dokręcana koronka, specjalnie osadzane szkło, klikający bezel no i te oldskulowe adaptery do paska. Czego chcieć więcej ? Jak dla mnie idealny nurek.


Niestety zostało mi tylko to jedno zdjęcie. Jeśli chcecie sobie dokładniej obejrzeć ten zegarek zapraszam do galerii na stronę fundacji http://gerlach.org.pl/ jest tam również drugi bliźniak P52 w wersji z czarną tarczą :)
Pewno się zastanawiacie dlaczego nie mam już tego zegarka skoro jest taki wspaniały ? Ano nadarzyła się jedyna okazja na wymianę- wymianę właśnie, a nie zakup. Na absolutnie białego kruka na rynku zegarkowym, który opiszę i dokładnie obfotografuję w kolejnych wpisach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz